Paraply med logo er no go Paraplyer uden reklamer og logo.

Fravælg at gå med en paraply med logo

Hvis der er noget, der kan give reklamefolket grå hår I hovedet er det kundernes irritation over en pågående måde at reklamere på. Irriterer man sine kunder med sociale medievaner, ’taglines’, visse koncepter eller en nok så uskyldig kendingsmelodi kan det forårsage at kundekredsen skrumper ind. Den stakkels paraply er blevet et objekt, der har en god reklameeffekt, men de fleste hader en paraply med logo. Den ses overalt i det offentlige rum på en regnvåd dag, og den gribes begærligt på disse dage, hvis den er gratis. Og det er den i nogle tilfælde, fordi erhvervsfolk vil gøre alt for at blive husket. Så en lille uskyldig paraply med logo foræret efter en samtale med en potentiel ny kunde eller med en trofast kunde er lige det, der skal til. For på paraplyen er der enten en reklametekst eller et logo. Nogle siger at paraplyen simpelthen er noget nær det bedste, når man vil bruge en brugsgenstand til at reklamere på. Spørgsmålet er så om reklamen eller logoet er tilpas ligegyldigt for den, der går rundt med paraplyen? Nogle reklamer er slet og ret så irriterende, at ingen ved sine fulde fem vil gå rundt og reklamere for den glade giver. Det falder jo ligesom tilbage på en selv og ens ’image’. Og mange ønsker i alt fald at reklamere for noget på grund af et behov for noget helt andet. Og dette slet ikke hvis reklameteksten af de fleste opleves som direkte ’åndssvag’ eller logoet repræsenterer et firma, der i offentligheden er kendt for en flosset moral, og eller en mangel på evne til at udvise et socialt ansvar.

Paraply med logo

Hvornår er jeg reklamesøjle med en paraply med logo?

Det er her ’hunden ligger begravet’ – især for dem, der er glade for at bruge paraplyen i sin markedsføring. Det at man har ressourcer til at sende i tusindvis af gratis paraplyer ud i hovedet på sine kunder betyder ikke, at det altid er klogt. Hvis regnvejrets hverdagsbillede er i tusindevis af reklamebefængte paraplyer kan det virke mod sin hensigt. Aggressiv markedsføring kan blive for meget for os alle sammen, og det kan forekomme berettiget, at irritationsmomentet kan blive så stort, at man siger nej tak til den gratis paraply med logo, og vil foretrække at købe en i stedet.

Fravælg paraply med logo – Køb en god kvalitets paraply i stedet for

Hertil kommer naturligvis det nok så vigtige spørgsmål om forretningsmandens omkostningsjustits. For den der skal bruge en paraply er det andre spørgsmål, der trænger sig på som f.eks. paraplyens kvalitet. Er den stormbestandig, robust, elegant, slidstærk og tilpas stor? Når paraplyen bliver en del af et marketingsbudget er det imidlertid en anden målsætning, der trænger sig på – her drejer det sig om at gøre omkostningerne så lave som muligt. Det handler om at kunne udspy så mange paraplyer med logo som muligt for at kunne afsætte og indtjene så meget som muligt. Har reklameparaplyen de rette kvaliteter og en højere pris bliver det under alle omstændigheder forbrugeren, der kommer til at betale, fordi reklameomkostninger ’væltes over på prisen’ på det, der reklameres for. Alt sammen vil gå imod interesserne hos forbrugerne af paraplyer.

Vi synes, du selv skal have mulighed for at vælge. Vi fører fra Kingbo moderigtige designede paraplyer uden irriterende serigrafi af nogen som helst slags. Du får præcist det, du betaler for. Vores modeparaplyer er det modsatte af at være almindelige. For det første er vores kollektion kendetegnet ved det fuldente i form, derefter er kollektionen kendetegnet ved ny modstandsdygtig teknologi, når det kommer til vind og vejr. Og som om det ikke er nok, er der de fantastiske kurver og de udsøgte friske ’designs’. Kvaliteten er sikret fra start til slut. Og så er det altså ikke småtterier, der alligevel gør dine skudre og nederste tøjdele plaskvåde, vi fører. Det er paraplyer med en tilpas bred skærm, der dækker.